Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 1.9 Ddi 4x4 (TFS87J) (2017.03-???) 163km » C7F022ABE abe
wybrany samochód: 
Isuzu D-max Ii (tfr, Tfs) 1.9 Ddi 4x4 (tfs87j) (2017.03-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7F022ABE ABE

C7F022ABE Linka hamulca postojowego ABE
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7F022ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz tyłu po prawej
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Długość [mm]1075
Długość [mm]1390
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Sekcjaczęść tylna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7F022ABE ABE

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1390mm/1075mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-3.0D 04.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      1378321080
CITROËN      1378321080
FIAT      1341031080
FIAT      1378321080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7F022ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.