Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Land Rover DISCOVERY IV (L319) 5.0 V8 4x4 (2009.09-2018.12) 375km » C93016ABE abe
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery Iv (l319) 5.0 V8 4x4 (2009.09-2018.12) 375km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C93016ABE ABE

C93016ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C93016ABE
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C93016ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Średnica [cal]15/16
nr EAN5900427246560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C93016ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,8/23,81mm) pasuje do: MAZDA 626 IV, 626 V, MX-6, XEDOS 6 1.8/2.0/2.5 08.91-10.02
numery OEM:
MAZDA      GA5R-43-400B
MAZDA      GA5R-43-400C
MAZDA      GA5R-43-400D
MAZDA      GA5R-43-40Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C93016ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.