Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TFSI quattro (2012.02-2015.12) 272km » C9A016ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 3.0 Tfsi Quattro (2012.02-2015.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9A016ABE ABE

C9A016ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9A016ABE
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9A016ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu1371
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
nr EAN5900427247130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9A016ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J1 614 019 A
VOLKSWAGEN      1J1 614 019 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9A016ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.