Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel MOKKA MOKKA-e (2023-???) 156km » C9C028ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Mokka Mokka-e (2023-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9C028ABE ABE

C9C028ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9C028ABE
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9C028ABE

producent:

ABE

Wymiar gwintuM12
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka [mm]23,81

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9C028ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: DS DS 4, CITROEN C4, C4 I, C4 II, DS4, PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 308, 308 I, RCZ 1.2-2.0D 08.00-
numery OEM:
CITROËN      4601R1
CITROËN      4601T2
PEUGEOT      4601T2
zamienniki:
0 204 123 658
brak
BOSCH
FHM1465
brak
FERODO
4007557
brak
GIRLING
LM80611
brak
DELPHI
821944
brak
NK
133068J
brak
JURID
400848
brak
VALEO

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9C028ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.