Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.9 TTiD (2007.12-2015.02) 180km » C9P026ABE abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 1.9 Ttid (2007.12-2015.02) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9P026ABE ABE

C9P026ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9P026ABE
Pompa hamulcowa C9P026ABE
C9P026ABE
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9P026ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN5900427247734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9P026ABE ABE

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: CITROEN SAXO PEUGEOT 106 I, 106 II, 106 II/HATCHBACK, 306 1.0-1.6 09.91-07.04
numery OEM:
CITROËN      4601 F0
PEUGEOT      4601 F0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9P026ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.