Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 11.0267 adriauto

Linka hamulca ręcznego 11.0267 ADRIAUTO

11.0267 Linka hamulca ręcznego ADRIAUTO
adriauto 11.0267
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

11.0267

producent:

ADRIAUTO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca ręcznego 11.0267 ADRIAUTO

Linka hamulca ręcznego tył P (1380mm/1010mm) pasuje do: FIAT TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.0 07.87-08.99
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca ręcznego 11.0267 ADRIAUTO w samochodach:

Opinie Klientów o Linka hamulca ręcznego 11.0267 ADRIAUTO:

2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.