Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MASTER II Autobus (JD) 2.8 dTI (JD0B, JD0F, JD1B, JD1F) (1998.07-2001.10) 114km » TR-001 alco
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Autobus (jd) 2.8 Dti (jd0b, Jd0f, Jd1b, Jd1f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-001 ALCO

TR-001 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

TR-001

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]68,0
średnica zewnętrzna [mm]71,0
Wymiar gwintuM20x1,5
nr EAN5294515803156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-001 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW SUBARU FORESTER 97- LEGACY 94- IMPREZA 95- OUTBACK 03-
numery OEM:
NISSAN      31726-AN800
SUBARU      28325-AA030
SUBARU      38325-AA031
SUBARU      38325-KA000
SUBARU      38325AA032

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-001 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.