Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.5 TDI (1990.01-1990.11) 120km » TR-015 alco
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.5 Tdi (1990.01-1990.11) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-015 ALCO

TR-015 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TR-015

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Opcja wyposażeniamit Ölwannendichtung
Wysokość [mm]35,0
Długość [mm]196,0
Szerokość [mm]157,0
Technika połączeń25,0
nr EAN5294515803217

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-015 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW VW
numery OEM:
VOLKSWAGEN      01M325429
VOLKSWAGEN      095321371
VOLKSWAGEN      096321370

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-015 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.