Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » TR-079 alco

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-079 ALCO

TR-079 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TR-079

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 267,0
Szerokość [mm] 174,0
Wysokość [mm] 58,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką miski olejowej
Typ skrzyni biegów 722,9
nr EAN 5294515817504

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-079 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZY.BIEG. FORD ECOSPORT, DB CLK,CLS,GLE,GLS, KLASA C,E,GLK,M,R,S, SLK 01.05->
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2202770395
MERCEDES-BENZ      2202770695
MERCEDES-BENZ      2212770095
MERCEDES-BENZ      2212770195
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-079 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.