Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » AT12637 at autoteile

ZESTAW ŁAŃCUCH ROZRZĄDU VW AT12637 AT AUTOTEILE

194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT12637

producent:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCH ROZRZĄDU VW AT12637 AT AUTOTEILE

ZESTAW ŁAŃCUCH ROZRZĄDU VW AT12637 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE ZESTAW ŁAŃCUCH ROZRZĄDU VW AT12637 producenta AT AUTOTEILE

AUDI

06H105209AT, 06H109158D, 06H109158E, 06H109158H, 06H109158J, 06H109158M, 06H109467AB, 06H109467N, 06H109467T, 06H109469AH, 06H109469AJ, 06H109469AP, 06H109469AQ, 06H109469N, 06H109469T, 06H109507K, 06H109507M, 06H109509AA, 06H109509P, 06H109509Q, 06H115225L, 06H115225N, 06K109158, 06K109158A, 06K109158AA, 06K109158AD, 06K109158BE, 06K109158BR, 06K109158F, 06K109467K, 06K115225, 06K115225C, 6H105209AT, 6H109158E, 6H109158H, 6H109158J, 6H109158M, 6H109467AB, 6H109467N, 6H109467T, 6H109469AH, 6H109469AQ, 6H109469N, 6H109469T, 6H109507K, 6H109507M, 6H109509P, 6H109509Q

numery OEM:
AUDI      06H 105 209 AT
AUDI      06H 109 158 D
AUDI      06H 109 158 E
AUDI      06H 109 158 H
AUDI      06H 109 158 J
AUDI      06H 109 158 M
AUDI      06H 109 467 AB
AUDI      06H 109 467 N
AUDI      06H 109 467 T
AUDI      06H 109 469 AH
AUDI      06H 109 469 AJ
AUDI      06H 109 469 AP
AUDI      06H 109 469 AQ
AUDI      06H 109 469 N
AUDI      06H 109 469 T
AUDI      06H 109 507 K
AUDI      06H 109 507 M
AUDI      06H 109 509 AA
AUDI      06H 109 509 P
AUDI      06H 109 509 Q
AUDI      06H 115 225 L
AUDI      06H 115 225 N
AUDI      06K 109 158
AUDI      06K 109 158 A
AUDI      06K 109 158 AA
AUDI      06K 109 158 AD
AUDI      06K 109 158 BE
AUDI      06K 109 158 BR
AUDI      06K 109 158 F
AUDI      06K 109 467 K
AUDI      06K 115 225
AUDI      06K 115 225 C
AUDI      6H1 052 09A T
AUDI      6H1 094 67A B
AUDI      6H1 094 69A H
AUDI      6H1 094 69A Q
AUDI      6H109158E
AUDI      6H109158H
AUDI      6H109158J
AUDI      6H109158M
AUDI      6H109467N
AUDI      6H109467T
AUDI      6H109469N
AUDI      6H109469T
AUDI      6H109507K
AUDI      6H109507M
AUDI      6H109509P
AUDI      6H109509Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCH ROZRZĄDU VW AT12637 AT AUTOTEILE w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.