Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mercedes-benz SL (R230) 55 AMG (230.474) (2001.10-2002.06) 476km » AT30039 at autoteile
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sl (r230) 55 Amg (230.474) (2001.10-2002.06) 476km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A4,A6, VW AT30039 AT AUTOTEILE

AT30039 FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A4,A6, VW AT AUTOTEILE
64.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT30039

producent:

AT AUTOTEILE

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A4,A6, VW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0B5325429E
Numer dostawcy: AT30039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A4,A6, VW AT30039 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      0B5 325 429E
PORSCHE      0B5 325 429E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A4,A6, VW AT30039 AT AUTOTEILE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.