Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » D02578K seinsa autofren

Tłoczek, zacisk hamulca D02578K SEINSA AUTOFREN

D02578K Tłoczek, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

D02578K

dostawca:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 34
Wysokość [mm] 48
System hamulcowy Man/Tok/Nis/Trw
Specyfikacja WITH MECHANISM
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8430320271156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek, zacisk hamulca D02578K SEINSA AUTOFREN

Tłoczek zacisku hamulcowego tył (34mm, 48mm) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, ACURA INTEGRA, ALFA ROMEO 145, 146, 155, 33, GTV, SPIDER, AUDI A2, TT, BMW 3 (E30) 0.9-3.0 01.85-

Tłoczek, zacisk hamulca D02578K ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Tłoczek, zacisk hamulca D02578K producenta SEINSA AUTOFREN

TOYOTA

4783152090

KIA

58300A2300, 58310A2A30, 58311A2A30, 58400A2300

numery OEM:
TOYOTA      4783152090
KIA      58300A2300
KIA      58310A2A30
KIA      58311A2A30
KIA      58400A2300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłoczek, zacisk hamulca D02578K SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Tłoczek, zacisk hamulca D02578K SEINSA AUTOFREN:

Krzysztof, Tarnów
2021-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2022-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Gorzów Wlkp.
2024-04-04
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Anulowałem, więc nie wiem.
Krzysztof, Tarnów
2021-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Nabyłem D7178C autofren z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa-Wesoła
2023-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Roman, Warszawa
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marian, Narol
2023-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.