Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TDI quattro (2015.01-2019.12) 272km » D5246 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tdi Quattro (2015.01-2019.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój amortyzatora przód D5246 SEINSA AUTOFREN

84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D5246

producent:

SEINSA AUTOFREN

Lokalizacja w aucieOś przednia
EAN8430320311258
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój amortyzatora przód D5246 SEINSA AUTOFREN

Zestaw montażowy amortyzatora przód (odbojnik) pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 III, C4 CACTUS, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 208 I, 208/HATCHBACK 1.0-1.6D 02.06-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Odbój amortyzatora przód D5246 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Odbój amortyzatora przód D5246 SEINSA AUTOFREN:

Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.