Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 026198049B automega

reperaturka pompy wspomagania audi 026198049B AUTOMEGA

026198049B reperaturka pompy wspomagania audi AUTOMEGA
 

    Ocena:
numer części:

026198049B

producent:

AUTOMEGA

Indeks: DLO 026198049B
Marka: AUTOMEGA
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna
Nazwa: REPERATURKA POMPY WSPOMAGANIA AUDI
Opis: A100 1.8-2.3 82-90
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 026198049B
Numer dostawcy: 301980049026B
Parametry:Specyfikacja : AutoMega Premium_30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie reperaturka pompy wspomagania audi 026198049B AUTOMEGA

numery OEM:
AUDI      026198049B
SEAT      026198049B
SKODA      026198049B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie reperaturka pompy wspomagania audi 026198049B AUTOMEGA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.