Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) 115 CDI (639.601, 639.603, 639.605) (2003.09-???) 150km » A3456S auto-starter
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito / Mixto Skrzynia (w639) 115 Cdi (639.601, 639.603, 639.605) (2003.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator A3456S AUTO-STARTER

A3456S Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A3456S
Alternator A3456S
A3456S
auto-starter A3456S Alternator
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A3456S

producent:

AUTO-STARTER

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Długość 1 [mm]31,00
Długość 3 [mm]55,00
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]220
nr EAN5902129122081

skład zestawu:
AFP0050 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP0050(INA) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP0050(V) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AP3019 Koło pasowe, alternator
APC3039 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
APC3054S Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ARE3097(VALEO) Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A3456S AUTO-STARTER

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0009063522
MERCEDES-BENZ      0009067400
MERCEDES-BENZ      00090674000080
MERCEDES-BENZ      000906740080
MERCEDES-BENZ      9063522
MERCEDES-BENZ      9067400
MERCEDES-BENZ      A0009063502
MERCEDES-BENZ      A0009063522
MERCEDES-BENZ      A00090635220080
MERCEDES-BENZ      A0009067400
MERCEDES-BENZ      A00090674000080
MERCEDES-BENZ      A000906740080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator A3456S AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A3456S AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów