Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A9056 auto-starter

Alternator A9056 AUTO-STARTER

A9056 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A9056
Alternator A9056
A9056
558.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A9056

producent:

AUTO-STARTER

Długość 2 [mm] 13,50
Długość 3 [mm] 82,50
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe bez koła pasowego
nr EAN 5901259485837

skład zestawu:
ABE9006 Łożysko
ABE9006(NSK) Łożysko
ABE9006(NTN) Łożysko
ABE9006(SKF) Łożysko
ABE9021 Łożysko
ABE9021(NSK) Łożysko
ABE9021(NTN) Łożysko
APC9009S Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AR9011 Wirnik, alternator
ARC9051 Prostownik, alternator
ARE0101 Regulator napięcia
ARE9075(LETRIKA) Regulator napięcia
ARE9122S Regulator napięcia
ARS0012 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0021 Zestaw naprawczy, alternator
ARS2010 Zestaw naprawczy, alternator
ARS4018 Zestaw naprawczy, alternator
ARS5024S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9028 Zestaw naprawczy, alternator
ARS9063S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9074S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9075S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9081S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9082S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9133S Zestaw naprawczy, alternator
AS9007 Stojan, alternator
AS9012 Stojan, alternator
AS9012(LETRIKA) Stojan, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A9056 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A9056
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator A9056 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A9056 AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów