Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] | 55 | |
nr EAN | 4025258604103 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-108177 BILSTEIN
AUDI | 5N0 413 031 AE | |
VAG | 1T0 413 031 CF | |
VAG | 1T0 413 031 CP | |
VAG | 1T0 413 031 DA | |
VAG | 1T0 413 031 DB | |
VAG | 1T0 413 031 DC | |
VAG | 1T0 413 031 DH | |
VAG | 1T0 413 031 DJ | |
VAG | 1T0 413 031 DT | |
VAG | 1T0 413 031 EG | |
VAG | 1T0 413 031 EH | |
VAG | 1T0 413 031 EJ | |
VAG | 1T0 413 031 EK | |
VAG | 1T0 413 031 EL | |
VAG | 1T0 413 031 EQ | |
VAG | 1T0 413 031 GE | |
VAG | 1T0 413 031 GG | |
VAG | 1T0 413 031 GH | |
VAG | 1T0 413 031 GJ | |
VAG | 1T0 413 031 GK | |
VAG | 1T0 413 031 GN | |
VAG | 1T0 413 031 GP | |
VAG | 1T0 413 031 GQ | |
VAG | 1T0 413 031 HD | |
VAG | 1T0 413 031 HK | |
VAG | 1T0 413 031 HL | |
VAG | 1T0 413 031 HM | |
VAG | 1T0 413 031 HN | |
VAG | 1T0 413 031 HP | |
VAG | 1T0 413 031 KA | |
VAG | 1T0 413 031 KB | |
VAG | 1T0 413 031 Q | |
VAG | 5C0 413 031 AF | |
VAG | 5C0 413 031 AH | |
VAG | 5C0 413 031 AK | |
VAG | 5C0 413 031 AL | |
VAG | 5C0 413 031 BA | |
VAG | 5C0 413 031 BB | |
VAG | 5C0 413 031 BD | |
VAG | 5C0 413 031 BL | |
VAG | 5C0 413 031 BN | |
VAG | 5C0 413 031 CS | |
VAG | 5C0 413 031 DJ | |
VAG | 5C0 413 031 DP | |
VAG | 5C0 413 031 EC | |
VAG | 5C0 413 031 M | |
VAG | 5C0 413 031 T | |
VAG | 5N0 413 031 AA | |
VAG | 5N0 413 031 AC | |
VAG | 5N0 413 031 AF | |
VAG | 5N0 413 031 AK | |
VAG | 5N0 413 031 AS | |
VAG | 5N0 413 031 K | |
VAG | 5N0 413 031 L | |
VAG | 5N0 413 031 T | |
VAG | 5ND 413 031 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-108177 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-108177 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.