Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B5 (8D2) 2.4 quattro (1997.03-2000.11) 165km » 0216-00-0062479P blic
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.4 Quattro (1997.03-2000.11) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062479P BLIC

0216-00-0062479P Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-00-0062479P
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062479P
0216-00-0062479P
blic 0216-00-0062479P Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062479P blic
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-00-0062479P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówZF6HP26Z
MateriałStal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062479P BLIC

Miska skrzyni biegów (Plastik) ZF 6 HP 26, 6 HP 26 LAENGS, 6 HP 26 SW, 6 HP 28 SW, 6 HP 280 SW, 6 HP 32 pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (F12), 7 (E65 07.01-
numery OEM:
BMW      11 13 7 506 774
BMW      11 13 7 566 803
BMW      11 13 7 566 808
BMW      11 13 7 574 532
BMW      24 11 7 522 923
BMW      24 11 7 571 227

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0062479P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.