Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) (2004.04-2005.03) 347km » 0216-02-0310470P blic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-340 (ct9a) (2004.04-2005.03) 347km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0310470P BLIC

0216-02-0310470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-02-0310470P
odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-02-0310470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Materiał miski olejowejblacha stalowa
Powierzchniapokryty proszkowo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Numer artykułu zalecanego dodatkuV60-0216
Numer artykułu zalecanego dodatkuV30-2256
Typ skrzyni biegów722
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą spustową oleju
Numer artykułu zalecanego dodatkuV30-1928
Numer artykułu zalecanego dodatkuV60-0220
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej
Ciężar [kg]1,792
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0310470P BLIC

Miska skrzyni biegów (część dolna, Blacha stalowa / Stal) pasuje do: MERCEDES C (C204), C (C205), C (CL203), C (W203), C (W204), C (W205), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204) 1.6-6.3 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      222 270 05 12
MERCEDES-BENZ      906 270 05 01
MERCEDES-BENZ      A 906 270 05 01
MERCEDES-BENZ      A 222 270 05 12
MERCEDES-BENZ      N 000908 012009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-02-0310470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.