Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5810-43-008390 blic

Silnik wycieraczek 5810-43-008390 BLIC

5810-43-008390 Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-43-008390
Silnik wycieraczek 5810-43-008390
5810-43-008390
blic 5810-43-008390 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 5810-43-008390 blic
Silnik wycieraczek 5810-43-008390 blic
Silnik wycieraczek 5810-43-008390 blic
Silnik wycieraczek 5810-43-008390 blic
Silnik wycieraczek 5810-43-008390 blic
167.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

5810-43-008390

dostawca:

BLIC

Napięcie [V] 12
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Strona zabudowy z przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-43-008390 BLIC

Silnik wycieraczek przód (do nagwintowania otwory mocujące) pasuje do: SKODA FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 03.06-05.15

Silnik wycieraczek 5810-43-008390 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Silnik wycieraczek 5810-43-008390 producenta BLIC

SKODA

5J1955113A

numery OEM:
SKODA      5J1 955 113 A
VAG      5J1 955 113 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-43-008390 BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.