Długość całkowita [mm] | 550 |
Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 4251475104458 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda B16931 BORSEHUG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
04C906262J, 04E906262R
04C906262J
04C906262J
SEAT | 04C 906 262 J | |
SKODA | 04C 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 04C 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 R |
Zastosowanie Sonda lambda B16931 BORSEHUG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.