Średnica wewnętrzna [mm] | 28 |
średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
średnica zewnętrzna [mm] | 57 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 97 |
Szerokość [mm] | 63,25 |
Ciężar [kg] | 0,465 |
Ilość otworów | 5 |
Rodzaj łożyska | Łożysko stożkowe kulkowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
nr EAN | 4251475107329 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła B18297 BORSEHUG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
5Z0501611B, 6Q0598611
6Q0598611
6Q0598611
6Q0598611
AUDI | 6Q0598611 | |
SEAT | 6Q0598611 | |
SKODA | 6Q0598611 | |
VOLKSWAGEN | 5Z0501611B | |
VOLKSWAGEN | 6Q0598611 |
Zastosowanie Łożysko koła B18297 BORSEHUG w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.