Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki GRAND VITARA I (FT, HT) 2.5 V6 24V 4x4 (TD62, SQ625) (1998.04-2003.07) 144km » 288-389 bosal international n.v.
wybrany samochód: 
Suzuki Grand Vitara I (ft, Ht) 2.5 V6 24v 4x4 (td62, Sq625) (1998.04-2003.07) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 288-389 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

288-389 Tłumik środkowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
bosal 288-389
361.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

288-389

Status produktu: Normalny
nr EAN3351642883894


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 288-389 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: NISSAN ALMERA II 1.8 01.00-09.06
numery OEM:
NISSAN      20300BM700
NISSAN      20300BM700KE
NISSAN      20300BN810

Zastosowanie Tłumik środkowy 288-389 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik środkowy 288-389 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.