Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 470 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047024512597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 017 240 BOSCH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
55224323
55224323
ALFA ROMEO | 55224323 | |
FIAT | 0055224323 | |
FIAT | 55224323 | |
FIAT | 552243230 | |
FIAT | K0055224323 | |
LANCIA | 55224323 |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 017 240 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 017 240 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.