Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 590 |
nr EAN | 4047025662291 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 030 165 BOSCH
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
04C906262J, 04E906262BF
04C906262J, 04E906262BF
04C906262J, 04E906262BF
04E906262BF
AUDI | 04E 906 262 BF | |
SEAT | 04C 906 262 J | |
SEAT | 04E 906 262 BF | |
SKODA | 04C 906 262 J | |
SKODA | 04E 906 262 BF | |
VOLKSWAGEN | 04C 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 BF |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 030 165 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 030 165 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.