
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość otworów gwintowanych | 0 |
| Ilość zębów | 12 |
| Zacisk | 50 |
| Zacisk | 30 |
| Ø flanszy [mm] | 89 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | 35,6 |
| Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
| otwór Ø [mm] | 10,5 |
| Otwór Ø 2 [mm] | 10,5 |
| Długość [mm] | 255 |
| Pozycja / stopień | rechts |
| Kąt mocowania [stopień] | 90 |
| Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 90 |
| Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 90 |
| nr EAN | 4047025519328 |
Dodatkowe informacje o produkcie Rozrusznik 0 986 025 830 BOSCH
Koszt kaucji: 123.00 złCOUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1741087, CC1T11000BB, CC1T11000BA
| FORD | 1741087 | |
| FORD | CC1T 11000 BA | |
| FORD | CC1T 11000 BB |
Zastosowanie Rozrusznik 0 986 025 830 BOSCH w samochodach:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.