Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 (2004.04-2007.03) 125km » 1 582 881 137 bosch
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 1.8 (2004.04-2007.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Elektryczna pompa paliwa (moduł) 1 582 881 137 BOSCH

1 582 881 137 Elektryczna pompa paliwa (moduł)  BOSCH
bosch 1 582 881 137
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

1 582 881 137

producent:

BOSCH

Lokalizacja w aucieW zbiorniku paliwa
Tryb pracyElektryczny
EAN4047026581782
Numer katalogowyFSM-D.46-DCSA
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Elektryczna pompa paliwa (moduł) 1 582 881 137 BOSCH

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: MERCEDES E (W211), E T-MODEL (S211) 2.1D/2.7D/3.0D 03.02-07.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 470 06 00
MERCEDES-BENZ      211 470 58 94
MERCEDES-BENZ      A 211 470 06 00
MERCEDES-BENZ      A 211 470 58 94
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Elektryczna pompa paliwa (moduł) 1 582 881 137 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Elektryczna pompa paliwa (moduł) 1 582 881 137 BOSCH:

marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.