Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 185km » 14.E311.10 brembo
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Custom V362 Autobus (f3) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 14.E311.10 BREMBO

14.E311.10 Bęben hamulcowy BREMBO
brembo 14.E311.10
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14.E311.10

producent:

BREMBO

Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm]200,1
maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm]54,8
Całkowita wysokość bębna hamulca [mm]94,1
Liczba otworów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zestawu łożyska koła

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 14.E311.10 BREMBO

Bęben hamulcowy (z zestawem łożyska koła) pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.8 09.00-06.12
numery OEM:
OPEL      0418001
OPEL      09196290
OPEL      418001
OPEL      9004417
OPEL      9156697
OPEL      9196290
VAUXHALL      9004417
VAUXHALL      9156697
VAUXHALL      9196290

Zastosowanie Bęben hamulcowy 14.E311.10 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 14.E311.10 BREMBO:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.