Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz CLS (C219) CLS 500 (219.372) (2006.04-2010.12) 388km » F BK 010 brembo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Cls (c219) Cls 500 (219.372) (2006.04-2010.12) 388km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw montażowy jarzma zacisku F BK 010 BREMBO

F BK 010 Zestaw montażowy jarzma zacisku BREMBO
brembo F BK 010
Zestaw montażowy jarzma zacisku F BK 010
F BK 010
541.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 010

producent:

BREMBO

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Szerokość [mm]32
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw montażowy jarzma zacisku F BK 010 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: MERCEDES MARCO POLO CAMPER (W447), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906) 1.6D-3.5 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A0004207515
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw montażowy jarzma zacisku F BK 010 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.