Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » F BK 018 brembo

JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 018 BREMBO

F BK 018 JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ BREMBO
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 018

producent:

BREMBO

żeliwo szare
oś tylna
z prawej
z lewej
Szerokość [mm] 22
System hamulcowy BREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 018 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3-T (B910), SPRINTER 3-T (B910, B907), SPRINTER 4-T (B907, B910) 2.2D/3.0D 02.18-12.21

JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 018 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 018 producenta BREMBO

MERCEDES-BENZ

9074233300, A9074233300

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074233300
MERCEDES-BENZ      A9074233300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 018 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu