Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën CX I Break (MA) 2400 (1980.05-1982.05) 120km » F BK 019 brembo
wybrany samochód: 
Citroën Cx I Break (ma) 2400 (1980.05-1982.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 019 BREMBO

F BK 019 JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ BREMBO
brembo F BK 019
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 019

producent:

BREMBO

żeliwo szare
oś tylna
z prawej
z lewej
Szerokość [mm] 22
System hamulcowy BREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 019 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B907), SPRINTER 3-T (B910) 2.2D/3.0D/Electric 02.18-12.23
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074234400
MERCEDES-BENZ      A9074234400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 019 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu