Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 4 coupe (G22, G82) 420 d Mild-Hybrid xDrive (2020.07-???) 190km » F BR 065 brembo
wybrany samochód: 
Bmw 4 Coupe (g22, G82) 420 D Mild-hybrid Xdrive (2020.07-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 065 BREMBO

F BR 065 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 065
997.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 30.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 065

producent:

BREMBO

Strona zabudowyza osią
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuF BR 064
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 065 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy, bez jarzma) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 5-T (B907) 2.2D/3.0D 02.18-12.21
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9104217500
MERCEDES-BENZ      A9104210801
MERCEDES-BENZ      A9104217500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 065 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.