Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 (2015.06-???) 306km » F BR 081 brembo
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Sdv6 Hybrid 4x4 (2015.06-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 081 BREMBO

F BR 081 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 081
513.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 081

producent:

BREMBO

Strona zabudowyprzed osią
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuF BR 080
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 081 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego przed osią/przód P (nowy) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-
numery OEM:
NISSAN      4100100Q0K
NISSAN      4100100Q0M
OPEL      4419942
OPEL      93167543
OPEL      93169543
OPEL      95522647
RENAULT      410015070R
RENAULT      410015708R
RENAULT      A410015708R
VAUXHALL      93169543

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 081 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.