Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.7 CDTI (E75) (2006.09-2010.05) 125km » F BR 083 brembo
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.7 Cdti (e75) (2006.09-2010.05) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 083 BREMBO

F BR 083 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 083
647.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 083

producent:

BREMBO

Strona zabudowyza osią
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
sparowany numer artykułuF BR 082
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 083 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego tył/za osią P (nowy) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
NISSAN      4400100Q0K
OPEL      542435
OPEL      95520912
OPEL      95522006
RENAULT      440013425
RENAULT      440016059R
RENAULT      A440016059R

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 083 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.