Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TD 4x4 (1989.10-1992.11) 121km » F BR 090 brembo
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.5 Td 4x4 (1989.10-1992.11) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 090 BREMBO

F BR 090 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 090
370.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 090

producent:

BREMBO

Strona zabudowyza osią
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuF BR 091
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 090 BREMBO

Zacisk hamulcowy przód L pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
AUDI      2E0615101
AUDI      2E0615101F
AUDI      2E0615105B
MERCEDES-BENZ      0034208583
MERCEDES-BENZ      0044205583
MERCEDES-BENZ      A0034208583
MERCEDES-BENZ      A0044205583
SEAT      2E0615101
SEAT      2E0615101F
SEAT      2E0615105B
SKODA      2E0615101
SKODA      2E0615101F
SKODA      2E0615105B
VOLKSWAGEN      2E0615101
VOLKSWAGEN      2E0615101F
VOLKSWAGEN      2E0615105B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 090 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.