Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco S-WAY AS440S53TFP (2019-???) 530km » F BR 091 brembo
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s53tfp (2019-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 091 BREMBO

F BR 091 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 091
370.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 091

producent:

BREMBO

Strona zabudowyza osią
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuF BR 090
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 091 BREMBO

Zacisk hamulcowy przód P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
AUDI      2E0615102
AUDI      2E0615102F
AUDI      2E0615106B
MERCEDES-BENZ      0034208683
MERCEDES-BENZ      0044205683
MERCEDES-BENZ      A0034208683
MERCEDES-BENZ      A0044205683
SEAT      2E0615102
SEAT      2E0615102F
SEAT      2E0615106B
SKODA      2E0615102
SKODA      2E0615102F
SKODA      2E0615106B
VOLKSWAGEN      2E0615102
VOLKSWAGEN      2E0615102F
VOLKSWAGEN      2E0615106B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 091 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.