Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI 4motion (2016.05-???) 150km » E20001BTA bta
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi 4motion (2016.05-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka zwrotna paska wieloklinowego E20001BTA BTA

E20001BTA Rolka zwrotna paska wieloklinowego BTA
bta E20001BTA
Rolka zwrotna paska wieloklinowego E20001BTA
E20001BTA
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E20001BTA

producent:

BTA

Średnica [mm]17
Szerokość [mm]26,5
Średnica wewnętrzna [mm]17
średnica zewnętrzna [mm]114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E20001BTA BTA

Rolka prowadząca pasek wielorowkowy pasuje do: CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, BLAZER S10, C-K, C1500, C2500, CRUZE, EPICA, EVANDA, LACETTI, NUBIRA, SUBURBAN, DAEWOO KALOS, LACETTI 1.2-5.7 09.88-
numery OEM:
CHEVROLET      10118713
CHEVROLET      96183113
DAEWOO      96183113
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E20001BTA BTA w samochodach:

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.