Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HPE, RE4HP2, RE4HRE, RE4HR2) (2006.05-???) 163km » H5A007BTA bta
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 2.2 Hdi (re4hpe, Re4hp2, Re4hre, Re4hr2) (2006.05-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła H5A007BTA BTA

H5A007BTA Piasta koła BTA
bta H5A007BTA
Piasta koła H5A007BTA
H5A007BTA
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

H5A007BTA

producent:

BTA

Felga, liczba otworów5
Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]75
Wysokość 1 [mm]75
średnica zewnętrzna [mm]131
Liczba otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]112
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez materiału montażowego/ mocującego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez łożyska koła
Średnica zewnętrzna 1 [mm]56,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm]43
Średnica wewnętrzna 1 [mm]131

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła H5A007BTA BTA

Piasta koła przód pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-3.2 01.97-05.13
numery OEM:
AUDI      4B0 407 613 A
AUDI      4B0 407 613 B
AUDI      4D0407613E
SEAT      4B0 407 613 B
VOLKSWAGEN      4A0 407 615 G
VOLKSWAGEN      4B0 407 613 B
VOLKSWAGEN      4B0407613A
zamienniki:
04-P377
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Piasta koła H5A007BTA BTA w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.