Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Średnica [mm] | 5 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Długość całkowita [mm] | 97 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,6 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Długość opakowania [cm] | 10 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 5010874501812 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH181 CHAMPION
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
60617002, 71735465
4863826, 4863826AA
1207068, 1690048, 1M2118B515AA, 95DD6M090AA
1214427
ALFA ROMEO | 60617002 | |
ALFA ROMEO | 71735465 | |
FIAT | 60617002 | |
FORD | 1207068 | |
FORD | 1690048 | |
FORD | 1M21-18B515-AA | |
FORD | 95DD-6M090-AA | |
LANCIA | 60617002 | |
OPEL | 12 14 427 | |
VAG | N 105 792 01 | |
VAG | N 105 792 02 | |
JEEP | 4863826 | |
JEEP | 4863826AA |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH181 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.