Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Zbieżność stożka | 119 |
Średnica [mm] | 5 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 140 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Natężenie prądu [A] | 7 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Moment gnący [Nm] | 45 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 25 |
Długość opakowania [cm] | 14,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 5010874706743 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH306 CHAMPION
ISUZU | 8 94133 759 2 | |
ISUZU | 8 94133 759 3 | |
ISUZU | 8 94133 759 5 | |
ISUZU | 8 94133 759 6 | |
ISUZU | 8 94140 153 | |
ISUZU | 8 94175 158 0 | |
ISUZU | 8-94133-759-0 | |
ISUZU | 8-94133-759-1 | |
ISUZU | 8-94133-759-4 | |
ISUZU | 8-94133-759-7 | |
ISUZU | 8-94751-581 | |
ISUZU | 8-97073-641-0 | |
OPEL | 12 14 321 | |
OPEL | 12 14 323 | |
OPEL | 43 00 425 | |
OPEL | 43 00 615 | |
CHEVROLET | 89 417 515 81 |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH306 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.