Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) (1994.01-1997.10) 129km » 10.7536 cofle
wybrany samochód: 
Mazda Mx-3 (ec) 1.8 I V6 (ecpsa) (1994.01-1997.10) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego audi a4 00-08 prawy tył 10.7536 COFLE

10.7536 linka hamulca ręcznego audi a4  00-08 prawy tył COFLE
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.7536

producent:

COFLE

(2005mm)
hamulce tarczowe
z tyłu z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego audi a4 00-08 prawy tył 10.7536 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.7536 AUDI A4 00- TYŁ PRAWA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego audi a4 00-08 prawy tył 10.7536 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.