Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco DAILY IV Furgon 29L14 C, 29L14 C/P, 29L14 V, 29L14 V/P (2006.05-2011.08) 136km » 11.5944 cofle
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 29l14 C, 29l14 C/p, 29l14 V, 29l14 V/p (2006.05-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego opel 11.5944 COFLE

11.5944 linka hamulca ręcznego opel COFLE
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11.5944

producent:

COFLE

Vectra strade dissestate / ravelled road 02- 1630/1454+1578+1397 (tylny)
hamulce tarczowe
z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego opel 11.5944 COFLE

LINKA HAM COFLE 11.5944 OPEL VECTRA C SEDAN + H/B
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego opel 11.5944 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.