Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1000 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 CONTITECH

6PK1000 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

6 PK 998, 6 PK 999, 6 PK 1000, 6 PK 1001, 6 PK 1002

numer części:

6PK1000

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,107
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1000
nr EAN 4010858482343

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1000) pasuje do: MERCEDES T1 (601, 611), T2/LN1 AUDI A1, A3, Q3 CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 II, C5 II/KOMBI, C5 III, C8, JUMPY II 1.0-3.0 06.81-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 producenta CONTITECH

FORD

91SF6C301C1B, 91SF6C301C2B

MERCEDES-BENZ

6019973592

PORSCHE

999182220550, 99919228350, 99919228550, 99919229150, 99919229550, 99919229950

PEUGEOT

1612162780, 5750PF, 5750QP, 5750XG, 5750YW

AUDI

04E145933A

VOLKSWAGEN

04E145933A

CITROËN

1612162780, 5750PF, 5750XG, 5750YW, 9653204180, 9653204380

SEAT

04E145933A

SKODA

04E145933A

numery OEM:
AUDI      04E 145 933 A
CITROËN      1612162780
CITROËN      5750PF
CITROËN      5750XG
CITROËN      5750YW
CITROËN      9653204180
CITROËN      9653204380
FORD      91SF6C301C1B
FORD      91SF6C301C2B
MERCEDES-BENZ      6019973592
PEUGEOT      1612162780
PEUGEOT      5750PF
PEUGEOT      5750QP
PEUGEOT      5750XG
PEUGEOT      5750YW
PORSCHE      999182220550
PORSCHE      99919228350
PORSCHE      99919228550
PORSCHE      99919229150
PORSCHE      99919229550
PORSCHE      99919229950
SEAT      04E 145 933 A
SKODA      04E 145 933 A
VOLKSWAGEN      04E 145 933 A
FERRARI      156708

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1000 CONTITECH:

JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.