Ciężar [kg] | 0,053 |
Długość [mm] | 625 |
nr EAN | 4010858780029 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X625 CONTITECH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
0060513614, 195590710300, 60513614
5016347, A86AX6C301BA
068903137G
7700268229, 7700532588, 7700586110, 7700619572, 8546490, 8556339
91536298, 95492927, 95496822, 95496836
809110540
ALFA ROMEO | 0060513614 | |
ALFA ROMEO | 195590710300 | |
ALFA ROMEO | 60513614 | |
CITROËN | 91536298 | |
CITROËN | 95492927 | |
CITROËN | 95496822 | |
CITROËN | 95496836 | |
FIAT | 4174521 | |
FORD | 5016347 | |
FORD | A86AX6C301BA | |
MERCEDES-BENZ | 007753009501 | |
MERCEDES-BENZ | A007753009501 | |
NSU | 681700800 | |
NSU | 9339635110 | |
PEUGEOT | 456902 | |
RENAULT | 7700268229 | |
RENAULT | 7700532588 | |
RENAULT | 7700586110 | |
RENAULT | 7700619572 | |
RENAULT | 8546490 | |
RENAULT | 8556339 | |
SUBARU | 80911-0540 | |
VOLKSWAGEN | 068903137G |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X625 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X625 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.