Ciężar [kg] | 0,8 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej WP 6006 CONTITECH
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
038121011K, 03G121011
038121011H, 038121011K, 03G121011
038121011H, 038121011K, 03G121011
038121011H, 038121011K, 03G121011
MN980134, MN980266
AUDI | 038 121 011 H | |
AUDI | 038 121 011 K | |
AUDI | 03G 121 011 | |
MITSUBISHI | MN980134 | |
MITSUBISHI | MN980266 | |
SEAT | 038 121 011 H | |
SEAT | 038 121 011 K | |
SEAT | 03G121011 | |
SKODA | 038121011K | |
SKODA | 03G121011 | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 038 121 011 K | |
VOLKSWAGEN | 03G 121 011 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej WP 6006 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej WP 6006 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.