Ciężar [kg] | 0,89 |
Długożć opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Tryb pracy | Mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z pierscieniem uszczelniającym |
EAN | 4010858995935 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej, Z uszczelką WPS3151 CONTITECH
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej, Z uszczelką WPS3151 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej, Z uszczelką WPS3151 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.