Ciężar [kg] | 0,007 | |
Wymagana ilość | 10 | |
Długość opakowania [cm] | 10,0 | |
Szerokość opakowania [cm] | 10,0 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,0 | |
nr EAN | 4056111141060 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ograniczenia producenta | VDO / CONTINENTAL | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pompy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Kolor obudowy | czarny |
Chcąc dowiedzieć się, jak działa konkretnie czujnik poziomu paliwa, warto zwrócić uwagę na jego konstrukcje i wykorzystywane elementy – należą do nich m.in. pływak, przewody, potencjometr. Pływak jak sama nazwa wskazuje, znajduje się w zbiorniku paliwa, dzięki czemu mierzy ilość płynu znajdującego się w baku i za pomocą przewodów, przekazuje niezbędne informacje do dalszej części układu i potencjometru. W praktyce jest to obecnie zaawansowany system, który z niezwykle wysoką dokładnością potrafi określić ilość paliwa znajdującego się w zbiorniku.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025