nr EAN | 8012510048115 |
nr EAN | 8435050603505 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 |
Długość [mm] | 25 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 10,9 |
Rozmiar klucza | 14 |
Ilość połączeń | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Ciężar [kg] | 0,012 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 049 919 501 |
nr EAN | 4027816019398 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Ilość otworów | 4 |
Ciężar [kg] | 1,58 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
dla numeru OE | 443 407 615 A |
nr EAN | 4027816034933 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816338253 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 22 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Felga, ilość otworów | 4 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 5907558547917 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 422 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
nr EAN | 5907558578027 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5901619593264 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 13 |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074333761 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688338259 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Zakres temperatury do [°C] | 125 |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Wymiar gwintu | M 10 |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Wymiar gwintu | M 10 |
Ilość biegunów | 1 |
Zakres pomiarowy do [°C] | 180 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 1,6419 |
nr EAN | 4046001279942 |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 14 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,01922 |
nr EAN | 4046001330568 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025