Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 500 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 1 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV522 SKV
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
035906265B, 051906265E
035906265B, 051906265E
59635160
035906265B, 051906265E
2269006F00, 2269007G00, 2269017B00, 2269019B10, 2269081N00
59635160
ALFA ROMEO | 59635160 | |
AUDI | 035906265B | |
AUDI | 051906265E | |
FIAT | 59635160 | |
LANCIA | 59635160 | |
NISSAN | 2269006F00 | |
NISSAN | 2269007G00 | |
NISSAN | 2269017B00 | |
NISSAN | 2269019B10 | |
NISSAN | 2269081N00 | |
SAAB | 7530140 | |
SEAT | 035906265B | |
SEAT | 051906265E | |
SKODA | 035906265B | |
SKODA | 051906265E | |
VOLKSWAGEN | 035906265B | |
VOLKSWAGEN | 051906265E | |
FERRARI | 59635160 | |
LAMBORGHINI | 035906265B | |
LAMBORGHINI | 051906265E | |
MASERATI | 59635160 | |
BENTLEY | 035906265B | |
BENTLEY | 051906265E | |
INFINITI | 2269006F00 | |
INFINITI | 2269007G00 | |
INFINITI | 2269017B00 | |
INFINITI | 2269019B10 | |
INFINITI | 2269081N00 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV522 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.