Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » elektryka Bmw 3 (E46) » przyrządy Bmw 3 (E46) » czujniki, włącznik (nadajnik) Bmw 3 (E46)

czujniki, włącznik (nadajnik) do BMW 3 (E46)

wybierz typ samochodu BMW 3 (E46):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 290
nr EAN 5012759494493
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 270
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 40
nr EAN 8053379052967
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 270
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 40
nr EAN 8053379052974
Długość czujnika pomiarowego [mm] 40
nr EAN 8012510077719
Wymiar gwintu 1/8-27NPT
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510041260
Kolor zielony
Wymiar gwintu 1/8x27 NPTF
nr EAN 8435050603444
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 400
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050624333
Gwint zewn. [mm] 1/8" - 27 NPTF
Rozmiar klucza 12
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,04
dla numeru OE 1 657 685
nr EAN 4027816077886
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 290
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300144017
cena brutto:
27.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Kolor wtyczki jasnoszary
Wymiar gwintu 3/8"-18NPTF
Rozmiar klucza 24 mm
dla numeru OE 6810428
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 13
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074295274
Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
Gwint zewn. [mm] 1/8" - 27 NPTF
Rozmiar klucza 12
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4044688534484
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu 1/8" x 27 NPTF
Ilość biegunów 1
Oznaczenie koloru czerwony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu 1/8" - 27 NPTF
Ilość biegunów 1
Oznaczenie koloru zielony
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu 3/8" x 18 NPTF
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Oznaczenie koloru szary
Wymiar gwintu 3/8x18 NPTF
nr EAN 3531650021291
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.